poniedziałek, 20 maja 2013

[AAR] DBA w Kielcach

No więc zacznijmy może od tego że jakoś w lutym udało się w końcu rozegrać w Kielcach pierwsza (?) grę według zasad DBA. Oczywiście takie wydarzenie nie mogło obejść się bez dokumentacji, tak więc wpadłem na pomysł napisania raportu z tej rozgrywki. Pomysł całkiem niezły jednak w moich kalkulacjach pominąłem drobny ale dość istotny szczegół - za parę miesięcy (czyli z teraźniejszego punkty widzenia dwa tygodnie temu) miała odbyć się moja matura. Jak by tego było mało chciałem dopisać do raportu całą fabularną otoczkę z bogatą narracją i innymi duperelami. Skończyło się to na tym że jakoś w środku pisania... zabrakło czasu i musiałem to odłożyć, w międzyczasie udało mi się wszystko zapomnieć i tak o to docieramy do dzisiejszego dnia. Na szczęście opisałem wszystkie zdjęcia i chociaż przebiegu gry nie pamiętam to mam przynajmniej tyle. Zdaje sobie sprawę że nazywanie tego raportem bitewnym jest nieco na wyrost ale co tam. Przedstawiam starcie pomiędzy celtami prowadzonymi przeze mnie a spartanami Herkiego. Teoretycznie wygrali cetlowie ale mam wrażenie że nieco wałowałem (moje warbandy siepały włócznie Herkiego na  minimalnej przewadze podczas gdy w drugą stronę potrzeba było przewagi dwukrotnej).

Tura1

Tura2

Tura 3

Tura 4

Tura5

Tura 6 1/2

Tura 6 2/2

Tura 7

7 komentarzy:

  1. Hej, zainteresuj się darmowym programem photoscape, który świetnie ułatwia dodawanie różnych strzałek, efektów, a także np.komiksowych dymków.
    Tutaj świetny przykład z bloga War Hammster: http://warhammster.blogspot.com/2013/03/poranek-zywych-kaczek-system-victory.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link, na pewno użyje tego programu w następnym raporcie

      Usuń
  2. Raport całkiem przyzwoity. Oby matura poszła równie dobrze jak bitwa. A jak się uda to niebawem pogramy w Lublinie

    OdpowiedzUsuń