wtorek, 26 czerwca 2012

Słowem wstępu

 Na imię mam Mateusz obecnie chodzę do liceum (w tej chwili ukończyłem 2 klasę) . Mieszkam w Kielcach i jestem członkiem Klubu Gier Bitewnych "kieł" mieszczącego się przy muzeum zabawek i zabawkarstwa.
Założyłem tego bloga z myślą o tym by publikować na nim rzeczy związane z grami bitewnymi . Głównym tematem bloga będzie pewnie system flames of war w który gram od około 2 lat i który jednocześnie jest moim pierwszym systemem - mam zamiar przedstawiać tutaj zdjęcia pomalowanych przeze mnie modeli , raporty bitewne oraz inne rzeczy godne (moim zdaniem) uwagi. Możliwe że z czasem na blogu zawita również system DBA którym w ostatnim czasie coraz bardziej się interesuje oraz inne tematy nie do końca związane z bitewniakami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz